سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 25 / 11 / 1389برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران، قرار است از 17 آذرماه سال جاری نمایشگاه عكس و ویدئوآرت در خانه هنرمندان ایران برپا كند.

علاقه‌مندی سینماگران ایران به عكس و برپایی نمایشگاه‌های متعدد موضوع جدیدی نیست و چه بسا سینماگران موفقی چون عباس كیارستمی و ناصر تقوایی كه پیش از فیلمساز شدنشان، عكاس بوده‌اند و در هر دو عرصه به توفیقات بزرگی دست یافته‌اند و عكس‌هایشان مخاطبان وعلاقه‌مندان بسیاری دارد.اما در این بین به تازگی هنرپیشه‌های ایران نیز به این موضوع علاقه‌ نشان داده‌اند. درست از زمان برگزاری نخستین اكسپوی عكس ایران كه از سوی فرهنگستان هنر در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار شد، عكس‌های این هنرپیشه‌ها از جمله رضا كیانیان و نیكی كریمی نیز برای نخستین بار در میان عكس‌های پیشكسوتان عرصه عكاسی ایران به دیوار آویخته شد.

برای دیدن بقیه عکس های هدیه تهرانی و خوندن بقیه خبر روی ادامه مطلب کلیک کنین

این موضوع به كام برخی‌ از عكاسان قدیمی و پیشكسوت ایران خوش نیامد به خصوص كه قیمت آثار آن‌ها بسیار بیشتر از عكاسانی قیمت‌گذاری شده بود كه سال‌ها در این زمینه فعالیت كرده بودند. این میهمانان ناخوانده به استفاده از شهرت سینمایی‌شان در عرصه عكاسی ایران و فروش چندین میلیونی عكس‌هایشان متهم شدند. عكس‌هایی كه از نظر عكاسان قدیمی و صاحب‌نظر درخور این قیمت‌گذاری‌ها نبود. اما به هر جهت، عرصه عكاسی ایران میهمانان تازه‌واردی داشت كه بعد از برپایی اكسپو و اعلام ورودشان به عرصه عكاسی ایران،‌اقدام به برپایی نمایشگاه‌های انفرادی عكس‌هایشان كردند.

بعد از رضا كیانیان،‌لاله اسكندری، حامد بهداد و نیكی كریمی این بار نوبت به هدیه تهرانی رسیده است تا توانمندی‌هایش را در زمینه عكاسی به نمایش و قضاوت عموم بگذارد. قطعاً با توجه به شهرت سینمایی این هنرپیشه جوان، افتتاحیه نمایشگاه آثار او مملوء از هنرپیشه‌های پیشكسوت،جوان و جمع قابل توجهی از علاقه‌مندان به وی خواهد شد.اما تا پیش از دیدن آثار هدیه تهرانی نمی‌توان درباره آثارش و ورودش به دنیای عكاسی قضاوتی داشت. هدیه تهرانی دانش‌آموخته طراحی صحنه است و تاكنون نمایشگاه‌های بسیاری را در زمینه طراحی داخلی و زیورآلات برگزار كرده است.


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.